Michał Chwesiuk

Menu
Skip to content
  • Strona główna
  • Dydaktyka (PL)
    • Sztuka Wytwarzania Oprogramowania 2022L
    • Grafika Komputerowa 2022
    • Gry Komputerowe 2019 (Qt)
    • Grafika Komputerowa i Wizualizacja 2018
    • Gry Komputerowe 2018
    • Zaawansowana Grafika Komputerowa
    • Grafika Komputerowa
  • Koła Naukowe
    • SKN Level
    • SKN Wiwav
  • Projekty
    • The Resurrection
    • Virtual Heroes Enhanted
  • Artykuły
  • PolskiPolski
    • PolskiPolski
    • EnglishEnglish

Grafika Komputerowa

Wykład

1. Wstęp do grafiki komputerowej, obraz rastrowy i wektorowy

2. Przetwarzanie obrazów

3. Wyświetlanie

4. Synteza grafiki 3D

5. Potok renderowania, oświetlenie

6. Teksturowanie

Przygotowanie do egzaminu

Laboratoria

1. Wprowadzenie do środowiska Matlab, podstawowe operacje na obrazach 

2. Przetwarzanie obrazów – zadania

Pliki

Images.zip 

Szablon gry Unity

O mnie

dr inż. Michał Chwesiuk

Kontakt:

kontakt[at]mchwesiuk.pl
michalchwesiuk[at].gmail.com
mchwesiuk[at]wi.zut.edu.pl

Social Media

  • LinkedIn

Strony

  • Artykuły (włas
  • Grafika Komputerowa
  • Grafika Komputerowa 2022
  • Grafika Komputerowa i Wizualizacja 2018
  • Gry Komputerowe 2018
  • Gry Komputerowe 2019 (Qt)
  • SKN Level
  • SKN Wiwav
  • Sztuka Wytwarzania Oprogramowania 2022L
  • Zaawansowana Grafika Komputerowa
maj 2022
P W Ś C P S N
« mar    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
© Copyright 2022 – Michał Chwesiuk
Retina Theme by WPAisle ⋅ Powered by WordPress