Ostateczny termin oddania gier – 21.06.2019 włącznie. Nie będzie możliwości oddania projektów w semestrze zimowym 2019/2020 !
Przed oddaniem projektu należy go skompilować – prezentacja
Godziny oddawania gier dnia 21.06.2019 :
-
mgr inż. Michał Chwesiuk
-
9:00 - 10:00 sala 301 WI2
-
10:00 - 11:00 sala 208 WI1
-
11:00 - 12:30 sala 301 WI2
-
-
mgr inż. Tomasz Sergej
-
12:15 - 13:00 sala 307 WI1
-
14:15 - 15:00 sala 307 WI1
-
16:15 - 17:00 sala 307 WI1
-
18:15 - 19:00 sala 307 WI1
-
-
mgr inż. Marek Wernikowski
-
10:00 - 14:00 sala 322 WI2
-
Instrukcje laboratoryjne
- Laboratorium 1 – Animacja z uwzględnieniem czasu
- Laboratorium 2 – Kamera FPP / TPP
- Laboratorium 3 – Organizacja sceny, kolizje obiektów
- Laboratorium 4 – Teksturowanie, kolizje z otoczeniem
- Laboratorium 5 – Oświetlenie, Head-Up Display
Projekt bazowy
Dodatkowe
- Triangle Collision.txt
- Wprowadzenie do programowania shaderów (Toon shader)
- Wczytywanie terenu z pliku
- loadHeightMap.txt
- Skydome.txt (textura)