% prawoskretny uklad wspolrzednych % liczba pikseli w poziomie cam_width 1000 % liczba pikseli w pionie cam_height 800 % kat widzenia kamery cam_FOV 50 % polozenie kamery cam_eyep 0 0 -10 % punkt na ktory patrzy kamera cam_lookp 0 0 0 % wektor wskazujacy polozenie gory obrazu cam_up 0 1 0 % sphere promien srodek_x srodek_y srodek_z reflect amb_r amb_g amb_b diff_r diff_b diff_b spec_r spec_g spec_b shininess sphere 2 0 0 0 0 0.01 0.01 0.01 0.8 0.01 0.01 0.8 0.8 0.8 20 sphere 1 2 2 0 0 0.01 0.01 0.01 0.01 0.8 0.01 0.01 0.01 0.01 20 % triangle p0x p0y p0z p1x p1y p1z p2x p2y p2z % light pos_x pos_y pos_z amb_r amb_g amb_b diff_r diff_b diff_b spec_r spec_g spec_b light -4 4 -2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 light 1 1 -10 1 1 1 1 1 1 1 1 1